• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Sänka månadskostnad collector, tips

N

Nyfiken1234

Gäst
Poäng: 0
Såg idag om man loggar in på collectors internetsida att man där genom kan ändra månadskostnad om man klickar på aktuellt lån. Smidigt! Det har jag aldrig sett innan
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Jag upptäckte samma sak, jag justerade min löptid och därigenom fick en lägre månadskostnad på ca 300kr, allt är välkommet för att jag ska klara min budget.. eftersom jag inte fick samlingslån som jag räknat med, det tas ingen uc för justering av befintligt lån, det är endast löptiden som läggs om och därmed kan månadskostnaden bli lägre..
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Undrar om dem tar UC då? Bara en fundering jag hade.
Tack för tipset, ska kolla upp det
 
N

Nyfiken1234

Gäst
Poäng: 0
Nej de tar ingen uc, ändrade tre lån där. Man får godkänna de nya lånevillkoren men BankID bara sen är de klart
 

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
279
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Samma för mig, ingen UC tagen när jag justerade mitt befintliga lån hos de
 
B

Bellis

Gäst
Poäng: 0
jag trycker på mitt lån men ser inte var jsg kan göra justeringen?? Hur går jag vidare?
 
N

Nyfiken123

Gäst
Poäng: 0
Det går bara via internetsidan, ej appen. Samt att det ska finnas utrymme att förlänga, tex under 50.00kr är maxtiden 10 år och över 15 år, om du redan har tex maxår och nytaget lån blir det ju svårt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp